Akcja BoJa – WOPR i Lidl Polska razem na rzecz bezpiecznego wypoczynku nad wodą!
Głównym symbolem akcji jest bojka asekuracyjna, która w ramach kampanii staje się „głosem” profilaktyki. Postać przewodnia akcji – Bojek – przypomina o podstawowych zasadach bezpieczeństwa nad wodą: wykorzystywaniu sprzętu asekuracyjnego, właściwej ocenie swoich umiejętności i możliwości, nieskakaniu do wody czy odpowiedzialnym korzystaniu ze sprzętu pływającego.
Poprzez kampanię chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona osób z jasnym przekazem – bezpieczeństwo nad wodą to nie przypadek. To wybór, wiedza i przygotowanie. Dzięki wsparciu Lidl Polska możemy mówić o tych zasadach głośno, nowocześnie i z dużym zasięgiem.
Jednostki WOPR chcące wziąć udział w akcji zapraszamy do rejestracji w systemie E-WOPR w zakładce Wnioski.